Förälskelse

Hur beskriver man känslan av total förälskelse för någon som aldrig upplevt det? Att det pirrar i magen säger ju inte så mycket egentligen..
Jag känner hur det hettar till inombords varje gång jag tänker på Honom. Hur bara tanken på Honom kan få mig alldeles fnittrig, och pulsen stiger. Jag blir vimsig. Yr. Lycklig. Samtidigt känner jag ett uns illamående. Hur sjukt som helst, men det är som om känslorna slagit bo i min mage och när de virvlar upp drabbas magen av oro och illamåendet kommer på köpet. Fast det är positivt på nåt konstigt vänster... Hur rubbat är inte detta?

Idag har varit en mellandag. Jag är låg. Inte så att jag är deppig, men jag är... jag vet inte... trött. Känner att jag behöver tid för kontemplation. Sitta och skriva. Måla. Fundera. Inte så mycket tankeverksamhet, eller att jag behöver reda ut en massa (fast det behöver jag ju *S*) utan mest för att koppla bort alla tankar lite. Bara vara ett slag. Ge mig själv tid att slappna av..

Tja. I morgon kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback