Ett nytt lekrum?

Jag har tröttnat. Ordentligt. På tjafs, bråk och nedlåtande attityder. Överförmynderi och censur står mig upp i halsen. Vill inte ha det längre.

Men alla kära vänner. Dem vill jag ju inte släppa. Vill ha er kvar i min "närhet", i mitt virtuella vardagsrum där vi kan bubbla om allt hela nätterna igenom.

Jag flyttar. Kanske bor lite dubbelt ett tag, men nu har jag skaffat mig ett nytt lekrum där jag förhoppningsvis får vara.

www.barntotal.se

Ps. Genom en enkel inställning kan man även få det trådat...

Kommentarer
Postat av: loppran

Hej liten!
Tokigt det där. På flera sätt. Finns det trådar där du är nu?

Postat av: Anonym

Jajamen! Det finns det. Inte så stort verkar det som, men känns lite som gamla FN...

2007-02-17 @ 15:14:35
Postat av: EllaNora

Jag tycker att du har en väldigt söt näsa.

2007-02-17 @ 15:18:21
URL: http://www.tuesdaygirl.blogg.se
Postat av: Zoégas

Hm, kanske ditt inlägg inte var så felplacerat ändå ;) Och var leker du nu då? Nyfiken är jag ju INTE, inte alls *s*

2007-02-17 @ 15:36:28
URL: http://zoegassida.blogg.se
Postat av: liten

Men Zoégas då? Jag postade ju tom en länk i bloggen, och dessutom bör du ha fått en i mailen också ju *s*
Titta här:
www.barntotal.se

2007-02-17 @ 15:42:04
Postat av: Anonym

Mäh! Men säg det då *glor* =) Jag ska kolla där.

2007-02-17 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback