Funderar...

Välkommen!

Jag tänker väldigt mycket, men förstår desto mindre..

Ett uttryck som kanske passar bra in på liten?
Min kärlek brukar påstå att jag är överanalytisk. Att jag grubblar för mycket över småsaker, och det kanske är sant. Vissa saker borde man inte grubbla över alls antar jag. Som varför smörgåsar alltid hamnar med smörsidan neråt...

Å andra sidan, säger Kärleken, så ska ju katter alltid hamna på fötter om de släpps från en hög höjd. Han har en teori om att om man då knyter fast en smörgås på ryggen på en katt, med smörsidan uppåt och sedan släpper ner katten från en balkong på tredje våning - då blir det kaos i regelverket. Vilken sanning är den rätta? Att smörgåsen hamnar med smörsidan ner, eller att katten landar på tassarna??

Min egen teori är att katten med största sannorlikhet äter upp smörgåsen på vägen ner och dessutom åker man dit för djurmisshandel.


Kommentarer
Postat av: -AT-

fniss... tror på din teori där.
Möjligen kan du få mildare dom för att du iaf inte lät katten svälta? :D

2007-01-29 @ 18:37:48
Postat av: Zoégas

Jadu, men man vill ju inte pröva teorin i praktiken för tänk om det går helt galet *s*

Postat av: Ann

:D

2007-02-07 @ 23:18:53
URL: http://annser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback