En lång väntan är över

Ja, i alla fall tillfälligt över.

Beslut om barnens boende är fattat. Tills vidare i alla fall, i avvaktan på den riktiga rättegången som kommer äga rum i höst tidigast.

Jag får ha dem. Mer än vad deras far tycker, men mindre än vad jag ville. En kompromiss som ändå känns bra. Bara det att jag ska kunna gå och hämta barnen utan att varje gång behöva kriga för att få träffa dem.. Det känns så skönt.

Mina älskade ungar, snart får jag vara er mamma på riktigt... Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: myzoxe

hej vännen. tack för din kommentar. skrev just om det.. ;) hihi.. livet flyter väl på.. fast man är fattig. kram.

Postat av: myzoxe

Bra att du skrev med för jag hade tappat bort din blogg när magnus ominstallerade datorn åt mig. kram.

2007-05-04 @ 08:23:41
URL: http://nogg.se/wilma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback