Lovade i en enkät...

... att även jag skulle lägga ut denna på min blogg. Så Maria N; here it is:

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: -Maria N-

1. Vem är du?
-Maria N-, jue

2. Är vi kompisar?
Näää. Det har du rätt i... men typ ändå *s*

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
På nätet, ja. På Aff.

4. Tycker du om mej?
Ja, faktiskt. Jag tycker om att se ditt nick och läsa vad du skrivit i alla fall.

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Krama är faktiskt inget stort problem. En puss skulle du kunna få om det ingick i en utmaning att pussa liten eller så *s* Annars är pussar reserverade för närmare släktingar ;)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Ally, efter Ally McBean, kanske...? Fast jag hoppas verkligen att du inte är lika virrig.

7. Beskriv mig med ett enda ord!
Vacker, för det har jag sett på kort :D

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Att du verkar vara en kul prick som gillar vin? *s*

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Ja, jo, fast nu ser man ju inte det där vinglaset varje dag längre, så... Nu är du mer stark och modig, faktiskt.

10. Vad påminner dig om mig?
Stora båtar.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En vardag med barn, men utan domstolar. Och så skulle jag sätta upp rymdtapeten åt dig. Bara för att vara snäll.

12. Hur bra känner du mig?
Inte särkilt. Vet ju bara det du berättar i öppna forum och på bloggen.

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Jag skulle gärna träffa dig. Det skulle antagligen kännas konstigt i början.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Har jag ju redan gjort, ju *s*

Vi ses!

Postat av: Hosanna

1. Vem är du?
**Hosanna

2. Är vi kompisar?
**Cybervänner...absolut...

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
*AFF. Minns din avatar väl...

4. Tycker du om mej?
**Ja, varför skulle jag inte göra det?

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
**Nej.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
**Lilla MY..liten och sårbar men kan visa taggar...

7. Beskriv mig med ett enda ord!
**Glad (jo, det är så jag tänker på dig)

8. Vad var ditt första intryck av mig?
** Rak

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
**ja, det är jag.

10. Vad påminner dig om mig?
**Ett glas vin (avataren)

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
**mer tid med barnen

12. Hur bra känner du mig?
**Vissa delar har jag fått bra kläm på men en stor del av dig är väldigt anonym.

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
**Skulle absolut våga träffa dig för det är mod det handlar om...

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

**Måste fundera på det en stund.

2007-05-05 @ 08:36:45
URL: http://hosannas.blogg.se
Postat av: Anonym

1. Vem är du?
Henrik. En mycket märklig version av homo sapiens.
2. Är vi kompisar?
Nej. Det hoppas jag verkligen inte. Jag antar att vi är mycket mer...
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Jag mötte dig i dörren till Drivers i september 2004. Varför? Ödet?
4. Tycker du om mej?
Ja. Mycket. Kanske mer än du tror.
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Hehe. Ja, det är klart. Och mycket mer...
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
RUMPA! Jag minns faktiskt inte varför men du är så liten och det kändes förmodligen rätt just då.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Förvirrad. Absolut!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Vimsig. Konstig. Ögon. Pratig.
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
I princip; ja... ;-)
10. Vad påminner dig om mig?
Min hytt. Min lägenhet. Att jag aldrig hittar proppen till diskhon för att du har lagt den i hängbehållaren.Märkliga kläder.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En motorgräsklippare kanske?
En ny rygg?
Hmmm... En resa till Pitcairn Island tror jag.
12. Hur bra känner du mig?
Mycket, mycket bra. Efter tusentals timmar i telefon och mängder med träffar så borde jag nog göra det...
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
För elva dagar sedan. JA det vill jag. NU! Och det tror jag skulle vara superhärligt.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Nej. Har ingen blogg och kommer aldrig att ha heller så jag hoppar det.

2007-05-24 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback